Atacuri de panică, palpitații ale inimii și tiroidian

atacurile panică, atacurilor panică, medicul dumneavoastră, palpitații inimii, poate provoca

Efectul de inimă este rapid și tare. Mâinile se agită cu tremur. Te simți amețit. E greu să-ți prinzi respirația. Voi izbucni într-o sudoare. Crezi că mori. Ești prins de un sentiment de frică. Ai putea avea un atac de panică.

Sau, simțiți că inima dvs. sărind bate, curse, flutter, sau bate. Ați putea avea palpitații ale inimii.

Atacuri de panică și palpitații de inimă din cauza hipertiroidismului

Mulți oameni nu-și dau seama că atacurile de panică și palpitațiile pot fi simptome ale hipertiroidismului – tiroidei hiperactive sau bolii Graves autoimune.

Unii pacienți sunt chiar în mod greșit diagnosticați ca având tulburări de panică sau probleme cardiace atunci când sunt de fapt hipertiroidiști. Odată tratați pentru tiroida lor hiperactivă, ei continuă să fie excluși de aceste simptome.

Când sunteți hipertiroid, corpul dumneavoastră produce prea mult hormon tiroidian. Această eliberare a hormonului vă poate accelera dramatic ritmul cardiac, crește tensiunea arterială și, în general, vă pune corpul în forță. Cu alte cuvinte, excesul de hormoni tiroidieni poate provoca reacții de adrenalină din lupta-sau-fugă.

În plus față de boala autoimună Graves, în boala lui Hashimoto, activitatea în sus și în jos a tiroidei poate provoca uneori excesul de hormon tiroidian să fie eliberat erratic.

Un glomeraj multinodular toxic poate provoca, de asemenea, perioade sporadice de hipertiroidism. La rândul lor, aceste episoade pot fi un declanșator al atacurilor de panică sau pot provoca palpitații ale inimii.

Majoritatea persoanelor care suferă de o tulburare tiroidiană vor descoperi că, odată tratate corespunzător (de exemplu, medicamente antitiroidiene, iod radioactiv sau chirurgie), atacurile lor de panică și palpitațiile devin un lucru din trecut.

Acestea fiind spuse, de multe ori în plus față de tratarea tulburării tiroidiene actuale, un beta blocant (un tip de medicamente pentru tensiunea arterială) este, de asemenea, prescris pentru a ușura simptomele, cum ar fi o rată rapidă a inimii și nervozitate.

Tratamentul atacurilor de panică și palpitațiilor cardiace

Dar dacă ați fost tratați și încă mai aveți aceste episoade?

În acest moment, va trebui să explorați un diagnostic suplimentar cu medicul dumneavoastră.

O posibilitate cheie de a investiga este dacă aveți sau nu un prolaps de supapă mitrală, o neregulă a valvei cardiace care este mai frecventă la pacienții cu tiroidieni și poate produce simptome cum ar fi bătăi rapide ale inimii, palpitații, atacuri de panică, amețeli, , și alte simptome. Prolapsul valvei mitrale poate fi diagnosticat de o ecocardiogramă și există tratamente, inclusiv beta-blocante, care pot ameliora simptomele.

Un alt lucru de luat în considerare împreună cu medicul dumneavoastră este nivelul TSH. Odata tratate pentru hipertiroidism, majoritatea oamenilor devin hipotiroidi, datorita iodului radioactiv (RAI), a medicamentelor antitiroidiene sau chirurgiei.

În acel moment, veți fi în înlocuirea hormonului tiroidian. Dar, dacă sunteți pe o doză prea mare de înlocuire a hormonului tiroidian și TSH este la capătul inferior al intervalului normal, s-ar putea să fiți hipertiroid la limită datorită supradozei. În acest caz, merită să discutați o ușoară reducere a dozei cu medicul dumneavoastră pentru a vedea dacă acest lucru vă ameliorează simptomele.

În mod similar, dacă aveți perioade de hipertiroidism din cauza bolii lui Hashimoto sau a nodulilor toxici, un tratament mai bun pentru starea dumneavoastră poate rezolva simptomele de panică și inimă. În cele din urmă, dacă tu și medicul tău nu poți determina niciun motiv legat de condiție pentru simptomele tale, poți avea, de fapt, o tulburare de panică sau de anxietate sau o altă neregularitate a inimii. În aceste cazuri, trebuie să fiți evaluat în continuare de un specialist în inimă și / sau de un psihiatru.

Pe lângă problemele cardiace sau o adevărată neliniște, alte cauze ale atacurilor de panică includ:

consumul de droguri (stimulente cum ar fi cofeina, cocaina sau amfetaminele)

hipoglicemie (scăderea zahărului din sânge)

  • retragerea medicamentelor
  • probleme ale glandelor suprarenale, inclusiv feocromocitomul
  • Foarte bine
  • Fiți siguri că, cu un tratament adecvat al hipertiroidismului și a unui beta blocant, palpitațiile inimii și atacurile de panică ar trebui atenuate.

Dacă nu, totuși, informați medicul tiroidian. Poate fi necesar să fiți evaluat pentru alte cauze.

Rămâneți rezilienți prin acest proces – cu o urmărire atentă și un plan de tratament bine elaborat, vă puteți simți bine.

Like this post? Please share to your friends: